Sunday 29 May 2011

mula sampai akhir

>mula<
kami  igt semasa petama kali kami brjumpe 
aku tak kenal dia dan dia pon tak kenal aku 
tapi aku tak tah8u kenapa dia bleh suke dengan aku 
sedangkan dia tak tahu nama aku,
dia cube nak tahu name aku dari ssepupu aku tapi 
sepupu aku bagi nama yg salah iaitu "syuhadah"
walaupun hampir sama dengan nama aku "syahadah"
ke "syuhadah" tapi aku mmg tak suke bila org salah ejar nama aku,..
tapi tak per sebab die mna tau nama aku sebenarnye..

>hari akhir di kem<
emmm,...
hari akhir nie...
x ade pape la sngt yg seronok 
cume dalam perjalanan nak balik labu 
naik bus
tiba2 dalam aku tgh seronak dgr lagu yg best 
keluar diredio blh pulak die datang 
 semestinyer si shaiful 
die datang n dia mintak no fon n dia tayer fb ade tak
aku pon ckp la tak ade mestila kena jual mahal
n dia teros pergi dudok kt tempat dudok die,..
dalam 2 minit ade dudak kecik nie kasi no fon 
yg aku tak tahu spe punnyer n ade mail sekali 
kt belakang kertas tu ade nme "shaiful adli"
abis citer kt bus..
em,..
time aku nak balik kt uma pakcik aku 
aku nampak die naik moto
dalam hati aku da ckp mcm2 ckp
"biar btol cpt gila ambik moto die nie hntu ape?" heheh
n smbil dia bwk moto tu die pndng aku jew tapi aku buad bodoh jew,..
hehehehe

akhirnya aku sampai kat rumah aku
di kuala lumpur 
emm,..
lima hari aku fikir nak add die ke tak nak 
kt facebook
akhirnyer aku add die jugak 
2 bulan aku dan die IM n mcj di facebook
aku teros kasi die no fon aku utk senang sikit x pyh nk 
IM jew,..

>26/3/2011<
yup..
time tu la die mintak cpl dgn aku
time die mintak cpl dalam pkol 10 or 11 mcm tuh
aku mmg da agak die akn mintak cpl
tapi aku buad2 bodoh jew,..

>sekarang<
aku dengan die smakin rapat dan 
sayang stu sama lain
(ayat dah macam dalam novel)
hehehehe

>hadiah<
dia ade kasi aku hadiah comey sgt hadiah tuh
| bear |
setiap hari aku pelok bear tuh 
comey gila2 hehehe
oky la 
smpai disi nnti saja,..
 aku atau die akn update 
blog nie  lagi oky
bye
 <3




( syahadah )



No comments:

Post a Comment