Wednesday 8 June 2011

gadoh lagi!!

hye
mesti kwg da bosan nn blog nie tgk tajuk jew psl gadoh,..
tpi x de la setiap saat kami nak gadoh jew
tapi adat la owg bercpl mesti ade gadoh bru lah bertambh mesra 
(wow ayat aku tak bley bla,...)
yer mcm nie citer nyer aku beli simkad bru mmg ade niat nk kene kn die dan 
nak tgk berpe setianyer die kt aku...
dalam mcj tuh aku belakon sbagai ex die
yer aku merayu2 nk balik semula kt die
n yg aku x bley thn die ckp "spe la nk kt sye nie" wohhh
brtmbh panas aku
akhirnyer die setuju cpl nn ponpuan tuh,..
aku teros aku bkak fb dan aku terus arr tulis ape yg aku nk hahahha
dan aku cll die ckp terimakasih la sbb wt aku mcm nie
n die ckp adik dy yg rply mcj tuh semua
mmg aku tak cyer tp
aku bgi die pluang ke2 klo die wt mcm nie aku tak akn ckp pape lagi la
em,..
oky la smpai disini jew bye

(syahadah)


No comments:

Post a Comment